TICA, Trends & Trade en Fashion Extras gaan verder onder één naam: TICA Trends & Trade.
Hierbij dient Trends & Trade als ‘ondertitel’ om de eerstvolgende jaren herkenbaar te blijven bij de grote groep ondernemers die sinds jaar en dag zijn inkopen in Venlo doet.
Ambities
Fashion Extras gaat verder als TICA Concept Store. Om de groei die TICA en Trends & Trade de laatste jaren doormaakte online en buiten de grenzen van Nederland voort te zetten, is besloten verder te gaan als één merk met een
vernieuwde uitstraling.
“Onze visie is dat iedereen onderscheidend kan zijn. Bij TICA Trends & Trade kopen winkeliers,
stylisten, horecaondernemers en onder andere projectinrichters in de cash-and-carry’s waar
ruim 300 merken hun collecties presenteren. Precies die items die voor hen onmisbaar zijn
nemen ze per stuk mee, er is geen minimale afname. Stel dat hier op een dag 50 bloemisten
inkopen, zij gaan aan het einde van de dag allemaal met een andere selectie artikelen door
de kassa.” Zegt commercieel directeur Rogier Uivel. “Maar onze ambities rijken verder dan
de cash & carry’s waar we bekend mee zijn. Wij willen onze succesformule uitbreiden en
daarvoor is verandering van spijs nodig.”
Feestelijk
Vanaf januari wordt de nieuwste voorjaarstrend gepresenteerd en dat gaat gepaard met
een feestelijk ontvangst van alle bezoekers op 3 en 4 januari op de locaties. Net als de vele
trends de afgelopen jaren is deze trend door het eigen stylistenteam ontwikkeld en
vastgelegd met producten uit de cash & carry. Dit keer geheel in het teken van de nieuwe
uitstraling van TICA Trends & Trade. Geen doorsnee huis-, tuin- en keukentrend; des te meer
een inspiratie voor ondernemers in de lifestylebranche die net als TICA Trends & Trade streven
naar (nog) meer succes!
Kijk voor meer informatie op www.tica.nl