Silk-ka neemt deel aan de Antwerp Design Week van 2 tot en met 7 juni aanstaande. “We kijken uit naar dit evenement en nodigen iedereen uit om te genieten van een luxury brand experience vol inspiratie en innovatie”, aldus het bedrijf.
Silk-ka weet als geen ander hoe ze met Dutch design de klanten van hun klanten moeten verleiden in een elegante en betoverende omgeving vol bloemen, bladeren en planten. “Als favoriet faux botanical leverancier streven we naar high-end quality en een customer service die daaraan gelijk is.”
Antwerp Design Week vindt plaats in het hart van Antwerpen als een showcase van Belgische en internationale merken. Anders dan bij traditionele beurzen zijn er geen afgebakende stands maar complete showrooms, magazijnen en kantoren om te bezoeken waardoor de ervaring een stuk intenser is als bezoeker. Het is ook een visitekaartje voor de metropool Antwerpen met zijn opvallende architectuur, rijke cultuur, fantastische keuken en levendige nachtleven.
Wat maakt de Antwerp Design Week zo bijzonder? “Wij denken dat het een oplossing biedt voor de steeds grotere wordende vraag naar design van hoge kwaliteit en de behoefte aan beleving, ook in de B2B community”, aldus Silk-ka. Het merk noemt als extra voordelen van dit evenement: het samenkomen van veel merken, dus 1 reis volstaat om een hoop nieuwe merken te leren kennen in hun eigen hoofdkwartier en dit bespaart veel tijd, de persoonlijke begeleiding in showrooms wekt vertrouwen op en het is een mooie manier om Antwerpen te leren kennen, voor velen nog een verborgen juweel.
“Bezoek ons tijdens ADW in de Gommaire showroom in het Noorden van de stad waar we onze nieuwe AW 2024 collectie laten zien en waar we dagelijks met & greet demo’s houden om 15 uur. Leer de levendige wereld van Sik-ka kennen en laten we samen de eindeloze mogelijkheden ontdekken.”