Afgelopen weekend is de wintertijd ingegaan. Hier speelde klokkenleverancier Karlsson op in met een actie. Hiervoor stuurde Karlsson een aantal fans een klok met het nieuwe tijdstip, zodat ze zelf de klok niet terug hoeven te draaien.
Karlsson is een internationaal merk dat al meer dan 40 jaar bestaat. Het Nederlandse bedrijf met Deense CEO werd in de jaren 80 opgericht. Inmiddels is in veel huishoudens de Karlsson-klok niet meer weg te denken. Van het moderne klokje op het nachtkastje in de James Bond-film tot een klassieke stationsklok op een treinstation. Karlsson levert aan veel kleine ondernemers en boetieks maar ook al jaren aan de Bijenkorf, Loods 5 en bol.com.
Het klokkenmerk is onderdeel van Present Time.
Doordat de klokkenexpert samenwerkt met interne specialisten en externe designers, komen technische kennis en vakmanschap samen met design. Dat zie je terug in elke klok en elk detail. Karlsson verdeelt elke collectie in vier verschillende thema’s, waarbij alle nieuwe trends de revue passeren. Van de nieuwste kleuren, tot cutting-edge details.
Present Time brengt woondecoratie en accessoires voor het interieur op de markt. De trendy groothandel in woonaccessoires en verlichting heeft voor elke stijl een passend item in huis.
Met een Deense CEO aan het roer zijn de collecties voorzien van een Scandinavisch, minimalistisch tintje in combinatie met een sterk Nederlands design.
Light & Living Group heeft begin dit jaar zijn brandportfolio versterkt met de aankoop van PT Group. PT Group is de succesvolle groep achter de merken Karlsson, Leitmotiv en Present Time. De Light & Living Group huisvest in totaal vijf interieurmerken: Light & Living, Parlane, Karlsson, Leitmotiv en Present Time. De groep is specialist op het gebied van woonaccessoires, verlichting en (klein)meubelen.