Met haar nieuwe campagnebeeld onderstreept de Meubelbeurs Brussel het verband tussen drie elementen: toekomst, natuur en vanzelfsprekend de kern van onze business, meubelen!
De laatste jaren maakte de Meubelbeurs Brussel al vaker gebruik van elementen uit de natuur om haar meubelgala kleur te geven. Een bewuste keuze, waarmee de Meubelbeurs de link tussen natuur en meubelen wil blijven benadrukken. Vorm, kleur, materie… De natuur blijft een onuitputtelijke bron aan inspiratie voor de meeste meubelmakers. Daarnaast voelen we als sector ook steeds meer de economische impact van de natuur op de meubelhandel. Niet enkel omwille van de steeds toenemende nood aan ecologisch verantwoord denken, maar bijvoorbeeld ook op vlak van grondstofprijzen.
”Natuur en meubilair zijn geen trends, maar kennen veeleer een evolutief karakter. Daarom werd er gekozen om beide thema’s nadrukkelijk te linken aan de toekomst. Op die manier zal ook het topic ‘ecologie’ een rol van betekenis spelen doorheen onze nieuwe campagne. Omdat de wereld op dat vlak nog zoekende is naar efficiëntie, wenst de Meubelbeurs vooral te fungeren als platform voor het delen van knowhow en het informeren over recente ontwikkelen en interessante partnerships.”
Het nieuwe campagnebeeld staat symbool voor wat de bezoeker mag verwachten op de Meubelbeurs Brussel 2023. ”Een ongedwongen bezoek, waar schoonheid, elegantie en ontdekkingen centraal staan”, aldus de organisatie.