Ambiente vindt van 7 tot en met 11 februari in Messe Frankfurt plaats. Het is een van de grootste beurzen als het gaat om consumentengoederen. Op de beurs zijn drie verschillende productcategorieën te vinden: eten, wonen en gifts. In het eetgedeelte van Ambiente vind je alles dat koken en tafelen speciaal maakt. Van glazen, borden tot innovatieve keukenaccessoires. In het woongedeelte zie je hoe mensen in de toekomst hun huis inrichten. Ook zijn hier designideeën te zien, decoratietrends en huisgeuren. Daarnaast worden oplossingen getoond voor verschillende interieurconcepten. In het cadeaugedeelte vind je alle ideeën voor gifts. Hieronder vallen niet alleen decoratieve en persoonlijke accessoires onder, maar ook tassen en sieraden.
Op de beurs zijn meerdere nieuwe en grote merken te zien. Ook het merk Royal Delft is aanwezig op Ambiente met de nieuwe collectie. Deze nieuwe collectie is een samenwerking met een van de bekendste tatoeëerders Henk Schiffmacher. In eerste instantie niet een heel voor de hand liggende combinatie, maar de twee hebben meer met elkaar gemeen dan je in eerste instantie zou verwachten. Speciaal voor deze samenwerking heeft Henk Schiffmacher met de meester-schilders van Royal Delft een aantal unieke objecten gemaakt, waar de twee werelden elkaar letterlijk raken.
ESSENZA lanceert haar eerste porcelain collection die geïnspireerd is op de bloemstillevens van de Hollandse meesters. En het merk Marc O’Polo introduceert twee nieuwe productgroepen: keuken- en tafeltextiel en badkameraccessoires.
Maar op Ambiente kom je ook de stands tegen van onder andere:
Ambiente Europe, Brabantia Branding, Decostar, Dijk Droogbloemen, Dijk Natural Collections, Dôme Deco, DutZ collection by Nethroma, Eichholtz, Hakbijl Glass (wordt B living), KERSTEN, Lightmakers Light & Living, Mars & More, Richmond Interiors, Rivièra Maison, Silk-ka, Wijck en nog vele andere leveranciers.
Meer informatie over Ambiente? Klik hier!